keskiviikko 28. tammikuuta 2015

Ensimmäinen kuukausi käy kohti loppuaan

Tammikuun viimeisiä päiviä elellään. Vaikea on ollut kuukausi, motivaation ylläpito teettää päivittäin töitä vaikka tavoite on niin kirkkaana mielessä. Nukkuminen on ongelma, joka on ollut jo miulla pitkään. Nukun yksinkertaisesti liian vähän. En vain joko ennätä tai osaa mennä ajoissa nukkumaan ja se tietysti teetää väsymistä ja väsyminen repsahtelua. Herkkujen suhteen olen tyytyväinen, muutamaa repsahdusta huolimatta olen pysynyt tavoitteessa. Vettä koetan myös muistaa juoda päivittäin reilusti. Ja liikkumista olen onnistunut lisäämään, kerran viikossa olen käynyt uimahallilla ja sitten tässä kotona olen stepperillä polkenut lämmittelyt ja pientä jumppaa, lähinnä niin, että lapset on kotosalla. Tänäänkin olin suunnittellut uimahalliin menon ja kun lastenvahti tuli, teki mieli jäädä tekemään jotain muuta ja suoraan sanoen laiskotutti vaan sinne sitä tuli lähdettyä ja vesijuoksu ja pieni uintireissu tuli tehtyä. Liikunnan jälkeen on kyllä havaittavissa selkeää positiivista oloa, joten ehkäpä se ajan kanssa helpottaa, tuo motivaation ylläpito.

Tiistaina puntari näytti 94,5 kg, joten pientä pudotusta on tapahtunut. Muita mittoja en ole ottanut,enkä ajatellut niitä ihan koko ajan ottaa.

Ja koetan nukkua enemmän.

Anne-Mari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti